Tο ΕΙΕΠ βράβευσε για 4η συνεχή χρονιά τους κορυφαίους στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για τέταρτη συνεχή χρονιά, βράβευσε σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Η παρουσιάστρια της φετινής τελετής απονομής, δημοσιογράφος Άννα Μπουσδούκου, υποδέχτηκε σημαντικές παρουσίες του επιχειρηματικού κλάδου, που πρωταγωνίστησαν και πέτυχαν να προάγουν την καινοτομία και τη δυναμική της εξυπηρέτησης πελατών στον τομέα τους.
Οι επιχειρήσεις διαγωνίστηκαν σε δέκα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της εξυπηρέτησης πελατών μέσα σε ένα πνεύμα υγιούς ανταγωνισμού. Αμέσως μετά το τέλος της απονομής των βραβείων, ακολούθησε cocktail στο φουαγιέ του ξενοδοχείου, όπου οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και οι νικητές να πανηγυρίσουν τη νίκη τους. Η τέταρτη τελετή απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, καθιερώνοντας το θεσμό που σκοπό έχει να προωθήσει την ευγενή άμιλλα, την προβολή νεωτεριστικών πρακτικών και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών. Το βραβείο που παρέλαβαν οι νικητές φιλοτέχνησε για ακόμα μια χρονιά η Μιχαέλα Θεοδωράκου.
ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
1. Βραβείο OTE / COSMOTE
Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
• HELLAS ONLINE –Πούγιου Μαρία
2. Βραβείο ΟΤΕ / COSMOTE
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Back Office
• ING ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΖΩΗΣ
3. Βραβείο DHL EXPRESS
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Front Line
• PUBLIC
4. Βραβείο HELLAS ONLINE
Μάνατζερ της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• VODAFONE – PANAFON AEET – Καργόπουλος Μανώλης
5. Βραβείο KOSMOCAR – AUDI
Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• HELLAS ONLINE
6. Βραβείο ORACLE
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας
• COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.
7. Βραβείο VODAFONE
Ομάδα της Χρονιάς: Διαχείριση Παραπόνων
• KOSMOCAR – AUDI
8. Βραβείο GENIKI BANK
Μάνατζερ της Χρονιάς Μικρής Ομάδας στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ – Ορφανίδου Έλενα
9. Βραβείο GOODY’S
Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• ΟΤΕ A.E.
10. Βραβείο INFOASSIST
Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μικρής Ομάδας
• DHL EXPRESS (HELLAS) S.A.
ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΟΙΝΟΥ….
Για πρώτη χρονιά φέτος απονεμήθηκαν και Βραβεία Κοινού. Τα βραβεία αυτά, προέκυψαν από τον διαγωνισμό που διεξήχθη στο Facebook, στον οποίο όσοι συμμετείχαν κατέθεσαν την εμπειρία τους στην καλύτερη εξυπηρέτηση που είχαν ως πελάτες. Το πρώτο βραβείο απέσπασε το Νοσοκομείο ΚΑΤ, στον τομέα φυσικής ιατρικής-αποκατάστασης, με Συντονιστή/Διευθυντή τον Ελευθέριο Μπάκα. Το δεύτερο βραβείο απέσπασε ο Δήμος Λειψών, για τον διπλασιασμό του πληθυσμού του νησιού τα τελευταία 25 χρόνια, την οικολογική διαχείριση αποβλήτων, το ολοήμερο δημοτικό σχολείο, τη δημιουργία πρότυπου πολυδύναμου κέντρου υγείας και για την αναβίωση της καλλιέργειας αμπέλου. Το βραβείο απονεμήθηκε στον Δήμαρχο Λειψών, Μπενέτο Σπύρου.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
«H σημερινή εκδήλωση είναι σημαντική όχι μόνο γιατί σήμερα για τέταρτη χρονιά παρουσιάζουμε στην επιχειρηματική κοινότητα αλλά και την ελληνική κοινωνία ένα θεσμό που πιστεύουμε ότι αποτελεί σημαντική καινοτομία, αλλά και γιατί μας δίδεται μία μοναδική ευκαιρία να αναγνωρίσουμε και να επιβραβεύσουμε εξαιρετικές πρακτικές και προσπάθειες στην εξυπηρέτηση πελάτη» επισήμανε μεταξύ άλλων ο Γεώργιος Βασιλαράς, Πρόεδρος του ΕΙΕΠ και Διευθύνων Σύμβουλος Goody’s-Everest, κατά τη διάρκεια της εισαγωγικής ομιλίας του. Όπως είπε, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη επιστημονικών φορέων και μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα με στόχο να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη.
Και συνέχισε: «Ξεκινήσαμε μία σημαντική άσκηση αλλαγής, με τελικό ζητούμενο να αναπτύξουμε και να προωθήσουμε την ποιότητα στην εξυπηρέτηση του πελάτη στην πατρίδα μας, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η επιβράβευση εξαιρετικών προσπαθειών στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί έναν από τους τέσσερις κύριους άξονες της δράσης μας. Τα Εθνικά Βραβεία σχεδιάστηκαν έτσι, ώστε να εξασφαλίζεται η διαφάνεια και η αντικειμενικότητα της αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων. Θεωρούμε δε, ότι αποτελούν παράλληλα εξαιρετική ευκαιρία για εταιρείες όλων των κλάδων να συγκριθούν μεταξύ τους και να αναδείξουν εξαιρετικές πρακτικές και προσπάθειες στην εξυπηρέτηση πελατών».
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο καθηγητής Γιώργος Πανηγυράκης, ο οποίος παρουσίασε τις αλλαγές που έγιναν στη φετινή διοργάνωση, όσον αφορά στον αριθμό των συμμετοχών. Πιο συγκεκριμένα, κάθε εταιρεία είχε δυνατότητα δήλωσης μίας συμμετοχής ανά κατηγορία, ενώ μπορούσε να δηλώσει συνολικά τρεις συμμετοχές για τις κατηγορίες που αφορούν σε ομάδα.
Στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών συμμετείχαν τόσο εταιρείες μέλη, όσο και εταιρείες μη μέλη του Ινστιτούτου. Υποβλήθηκαν συνολικά περισσότερες από 100 υποψηφιότητες από σχεδόν 50 επιχειρήσεις και οργανισμούς. Όπως είπε ο Γ. Πανηγυράκης, οι υποψηφιότητες σε κάθε κατηγορία κρίθηκαν σε προκαταρκτικό στάδιο από κριτικές επιτροπές που συγκροτήθηκαν από επιφανείς ακαδημαϊκούς και στελέχη επιχειρήσεων, που εργάστηκαν εθελοντικά, αμερόληπτα και με έκδηλο ενθουσιασμό καθ’ όλη τη διαδικασία αξιολόγησης. Η αξιολόγηση έγινε με βάση 20 και πλέον κριτήρια, που διαμορφώθηκαν μέσα από μια σειρά συναντήσεων στελεχών επιχειρήσεων κατά το έτος 2010. Σε κάθε κατηγορία επελέγησαν από τους κριτές οι υποψηφιότητες μετά από αξιολόγηση παραπάνω από 30 κριτηρίων.
Οι finalist παρουσίασαν την υποψηφιότητά τους ενώπιον τη κριτικής επιτροπής και απάντησαν σε ερωτήσεις. «Κάθε μία από τις δέκα κριτικές επιτροπές επέλεξε τον πρώτο μεταξύ ίσων. Πρόκειται όντως για πρώτους μεταξύ ίσων γιατί όλες οι υποψηφιότητες που προκρίθηκαν σε κάθε μία κατηγορία ήταν εξαιρετικές» κατέληξε ο Γ. Πανηγυράκης. Τέλος, τόσο ο ίδιος, όσο και ο Γ. Βασιλαράς ευχαρίστησαν με ιδιαίτερη θερμότητα όλους τους συντελεστές τους θεσμού, όπως και τους χορηγούς.