Έως το τέλος του έτους έχουν στη διάθεσή τους εταιρείες οι οποίες ψεύδονται ή παρέχουν παραπλανητικές πληροφορίες για «πράσινα» credentials τα οποία ισχυρίζονται ότι διαθέτουν, να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση, διαφορετικά θα έρθουν αντιμέτωπες με έρευνα της βρετανικής επιτροπής ανταγωνισμού, Competition and Markets Authority (CMA).

Η CMA δημοσίευσε το Green Claims Code, προειδοποιώντας ότι, στις αρχές του 2022, θα ξεκινήσει ευρεία έρευνα για παραπλανητικούς ισχυρισμούς, τόσο online όσο και offline, όπως εκείνοι που πραγματοποιούνται in-store και σε συσκευασίες προϊόντων. Η πρωτοβουλία ακολουθεί μελέτη της CMA στις αρχές του έτους, σύμφωνα με την οποία 40% των λεγόμενων green claims online θα μπορούσαν να παραπλανήσουν.

Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι Ryanair, BMW και Shell, δέχτηκαν τις επιπλήξεις της Advertising Standards Authority. Τους επόμενους μήνες, η CMA θα θέσει σε προτεραιότητα συγκεκριμένους τομείς τους οποίους θα ερευνήσει. Λέγεται ότι θα εστιάσει σε industries για τα οποία το κοινό εκφράζει μεγαλύτερη ανησυχία για το φαινόμενο του greenwashing, όπως υφάσματα και μόδα, ταξίδια και μετακινήσεις και FMCG, με τα ποτά και τα προϊόντα ομορφιάς και καθαρισμού να τίθενται στην πρώτη γραμμή. (Πηγή: Campaign)