Εμπνευστικές ομιλίες στο στρατηγικό συνέδριο για την Εξυπηρέτηση Πελατών του ΕΙΕΠ Το 13ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, την Τρίτη 22 Μαΐου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, παρουσιάζει ό,τι πιο φρέσκο έχει να επιδείξει η αγορά σε θέματα customer service και customer experience, νέες τεχνολογικές εφαρμογές και καλές πρακτικές που εμπνέουν, κινητοποιούν και δίνουν τροφή για σκέψη στα στελέχη του χώρου.
Ο Γερμανός Nick Sohnemann, κορυφαίος expert και «κυνηγός» των νέων τάσεων και των τεχνολογικών εφαρμογών, θα παρουσιάσει καινοτομίες που διαμορφώνουν το customer experience του μέλλοντος, φέρνοντας τα gadgets του επί σκηνής. Παράλληλα, ο Yair Cleper, ο νεαρός startuper από το Ισραήλ, που επανεφηύρε το shopping experience με την καινοτομία Supersmart, ένας από τους πρωτοπόρους στο technology retail (βλ. Amazon Go), θα δείξει πώς η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε. Η Βρετανίδα Dr. Audrey Tang, ψυχολόγος, κορυφαία training consultant στην εξυπηρέτηση πελατών και περιβόητη για τις ομιλίες της σε δεκάδες συνέδρια, θα αναπαραστήσει, με τη βοήθεια της ηθοποιού Heather Carr, ιδανικές ή καταστροφικές καταστάσεις εξυπηρέτησης.
Ο ενθουσιώδης Butzi, «πιτσιρίκος» γαρ στα γερμανικά, με μαγικά κόλπα και αρκετή δόση χιούμορ, θα μεταφέρει το κοινό στον συναρπαστικό κόσμο της δημιουργικής φαντασίας στην εξυπηρέτηση πελατών, ενώ οι Στάθης Παπαχριστοφίλου και Σωτήριος Τζίμας, διαπιστευμένοι butlers και trainers από τις κορυφαίες σχολές butling στον κόσμο, θα μοιραστούν με το κοινό τα μυστικά της άριστης εξυπηρέτησης. Τo συνέδριο διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σε συνεργασία με τη BOUSSIAS. Η ατζέντα και οι ομιλητές του συνεδρίου διατίθενται στο
www.customerserviceconference.gr.