Απολογισμός του Experiential Marketing Conference
Σε ένα περιβάλλον με αυξανόμενο «θόρυβο», το wow effect είναι όλο και πιο δύσκολο να επιτευχθεί.

Στο Experiential Marketing Conference που διοργάνωσε χθες το Marketing Week και η BOUSSIAS στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, διεθνώς καταξιωμένοι experiential marketers και στελέχη της ελληνικής αγοράς μοιράστηκαν πολύτιμα insights και εξέθεσαν υποδειγματικά cases για τη χρήση της τεχνολογίας με στόχο της ενίσχυση των live events, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αυθεντικότητας ως παραμέτρου που καθιστά μια εμπειρία engaging ακόμα και για το απαιτητικό κοινό της GenZ.

Σε μια εποχή που το budget για live ανεβαίνει, ανέλυσαν όλες τις διαστάσεις του engagement και τους τρόπους αξιοποίησής τους, ενώ παρουσίασαν τα νέα interfaces που αναμένεται να κυριαρχήσουν. Παράλληλα, τόνισαν την ανάγκη για emotional storytelling στα brand activations για την ανάκληση και τη δημιουργία sharable αναμνήσεων και ανέδειξαν την «ελευθερία εντός πλαισίου» ως την καλύτερη «συνταγή» influencer marketing. Φυσικά, ιδιαίτερα απασχόλησε το θέμα του ROI και συζητήθηκαν τρόποι μέτρησης και βελτιστοποίησής του, με στόχο τη μετατροπή της εμπειρίας σε conversion και loyalty. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.