Κατηγορίες όπως τεχνολογία και ηλεκτρονικά προϊόντα, φαρμακευτικά και προϊόντα υγείας, καθώς και προϊόντα οικιακής χρήσης αναμένεται να καταγράψουν υγιή αύξηση της διαφημιστικής τους δαπάνης μέσα στο 2023, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του WARC, «The Ad Spend Outlook 2022/23: Impacts of The Economic Slowdown». Από τους 18 κλάδους που μελετήθηκαν, μόνον 4 εκτιμάται ότι θα περικόψουν τη διαφημιστική τους επένδυση: μεταφορές και τουρισμός (-0,4%), αλκοολούχα ποτά (-1,1%), οικονομικές υπηρεσίες (-4,5%) και αυτοκινητοβιομηχανία (-12,4%).

Η τελευταία αποτελεί μάλιστα τον μοναδικό κλάδο που θα σημειώσει αρνητικά πρόσημα τόσο τη φετινή (-5,3%) όσο και την επόμενη χρονιά (-12,4%). Η αγορά τεχνολογίας και ηλεκτρονικών, η τρίτη μεγαλύτερη από τις 12 που διερεύνησε το WARC, θα οδηγήσει την ανάπτυξη του ad spend φέτος (+25%) και του χρόνου (+11,5%).

Ακολουθεί η κατηγορία pharma&healthcare, (11% το 2022 και 7,5% το 2023), ενώ το retail, η μεγαλύτερη αγορά της έκθεσης, αναμένεται να διευρύνει τα διαφημιστικά της budgets κατά 6,8% το τρέχον έτος και 3,6% το ερχόμενο. Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας του WARC, στο επόμενο τεύχος του Marketing Week που κυκλοφορεί στις 19 Σεπτεμβρίου.

(Πηγή: WARC)