Παρουσία στην πρωινή εκπομπή του Open TV, «Ώρα Ελλάδος» είχε η DOPE Studio με αφορμή τη βράβευση της ως Indie Digital Agency of the Year, στα Indie Awards 2022. Συγκεκριμένα, οι Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO και Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director της DOPE Studio, μίλησαν για το agency, τα social media και τη δημιουργικότητα.

Ενδεικτικά, η Χρυσάνθη Παπασταφίδα ανέφερε ότι, αν και δύσκολη, η πρόκληση της πανδημίας δίδαξε στους ανθρώπους του agency ότι, τελικά, η απόδοση δεν επηρεάζεται από τη φυσική τοποθεσία του γραφείου.

Επιπλέον, ο Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης σημείωσε ότι αντικείμενο της DOPE είναι να «αφηγείται» ιστορίες για τους πελάτες της, μέσα από τα social media, καθώς και από websites ή προγράμματα πιστότητας και να «παντρεύει» την τεχνολογία με τη δημιουργικότητα, προσπαθώντας να διηγηθεί αυτές τις ιστορίες με όλα τα διαθέσιμα τεχνολογικά μέσα. Ωστόσο, ενώ οι ιδέες είναι, όπως εξήγησε η Χρυσάνθη Παπασταφίδα, αστείρευτες, είναι σημαντική η «αποχή» από την οθόνη, ώστε να διατηρείται η ισορροπία.