Seth Godin και Gary Vaynerchuk, δύο ονόματα συνώνυμα με τον ορισμό του όρου entrepreneur και την πεμπτουσία του marketing, για περισσότερα από 10 χρόνια. Για πρώτη φορά θα συνομιλήσουν στις 9 Ιουνίου με το ελληνικό και το κυπριακό κοινό στο πλαίσιο του event «Seth Godin & Gary Vee on Future of Marketing», το οποίο πραγματοποιείται από την Boussias.

Σε ένα γεμάτο 2ωρο με τον Seth Godin, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να ακούσει την keynote ομιλία του, να συμμετάσχει σε breakout rooms υπό την καθοδήγησή του, να τον ακούσει να συνομιλεί με top professionals της ελληνικής και της κυπριακής αγοράς και να του απευθύνει τη δική του ερώτηση.

Τη σκυτάλη από τον Seth Godin θα λάβει ο Gary Vaynerchuk για ένα απολαυστικό και γρήγορο 45λεπτοQ&A με top marketers, ενώ στη συνέχεια επικεφαλής κορυφαίων brands θα δώσουν το στίγμα για τομέλλον του marketing στην ελληνική αγορά, με έμπνευση από τα insights των δύο κορυφαίων marketing thinkers. Το μεγαλύτερο marketing event της χρονιάς έρχεται στις 9 Ιουνίου από την Boussias και ήδη 863 στελέχη από 38 brands έχουν εξασφαλίσει τη θέση τους!  Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τοwww.futureofmarketing.gr, να κλείσουν τώρα τη θέση τους και να ενημερωθούν για το πώς μπορούν νασυμμετέχουν στα πάνελ με τον Seth Godin, τον Gary Vaynerchuk και τους top marketers.

ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ; #TEAMSETHGODIN  Ή #TEAMGARYVEE;

«Μια πληθωρική προσωπικότητα που σε μαγνητίζει»
«Τι να πρωτοπείς για τον Gary Vee; Είναι σίγουρα ο ορισμός του business influencer! Αποτελείαδιαμφισβήτητα μια πληθωρική προσωπικότητα που σε μαγνητίζει. Έχει έναν μοναδικό τρόπο να σεπαρασύρει στη δική του πραγματικότητα, τη δική του οπτική με ένα απολύτως πειστικό και αυθεντικότρόπο. Τσαλακώνεται με άνεση και αποτελεί σίγουρα μια πηγή έμπνευσης, αλλά και εγρήγορσης στησκέψη για το αύριο, σε θέματα που έχουν relevance στον κόσμο της επικοινωνίας και στο transformation αυτής! Η θετική του στάση και καλή ψυχολογία στις καθημερινές προκλήσεις του marketing, τον καθιστάέναν ωραίο ενεργειακό πόλο να ακολουθείς. Είμαι σίγουρη ότι θα γίνει ένα spicy discussion μεταξύ μας στοlive panel, worth attending!».
Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead

«Το πιο snackable motivational content σε social media»
«Πώς θα ήταν τα πράγματα αν η οικογένεια του Gary Vaynerchuk δεν πήγαινε ποτέ στις ΗΠΑ; Τι θαγινόταν αν ήταν καλύτερος μαθητής στο σχολείο; Για ανθρώπους σαν τον Vaynerchuk, σκέφτεσαι πως ίσως για κάποιους υπάρχει πεπρωμένο. Έχει πουλήσει από λουλούδια από τον κήπο των γειτόνων του μέχριλεμονάδες στο Νιου Τζέρσεϊ, κι από baseball hats μέχρι κρασιά (αναλαμβάνοντας να προωθήσει τηνοικογενειακή επιχείρηση και αξιοποιώντας το internet, το email και -από τους πρώτους- τα Google Adwords, κατάφερε να απογειώσει τις πωλήσεις της από τα 3 στα 60 εκατ. δολάρια σε 5 χρόνια). Πώς να μην είσαι#teamGaryVee, όταν ξέρεις ότι ήταν από αυτούς που κατάλαβαν και εκμεταλλεύτηκαν την αξία του online περιεχομένου, way before it was cool; Πώς να μην είσαι #teamGaryVee, όταν ξέρεις ότι δείχνει στην πράξη τοπόσο κοντά πρέπει να είναι το business thinking με το marketing thinking; Πώς γίνεται να μην είσαι#teamGaryVee, όταν μπορείς να αντιληφθείς το πόσο πετυχημένο superbrand είναι ο ίδιος ο Gary και πόσοinfluential είναι σε κλάδους πέρα από το marketing, από τις startups μέχρι τα cryptos και τα NFTs;

Είμαι λοιπόν, #teamGaryVee γιατί παρακολουθώντας το περιεχόμενό του σκέφτομαι το πώς εγώ μπορώ να γίνωκαλύτερος, όχι μόνο ως επαγγελματίας της επικοινωνίας, αλλά και ως άνθρωπος. Ο GaryVee έχει ένααπίστευτο ταλέντο να σου αλλάζει την οπτική και να σε βάζει για λίγο να σκεφτείς πιο μακριά, απλάσκρολλάροντας στα accounts του όπου παράγει ίσως το πιο snackable motivational content σε social media αυτή τη στιγμή, κάτι που ειδικά οι millennials κι ακόμη καλύτερα η GenZ το επιβεβαιώνουν με τοengagement τους».
Γιώργος Γκριτζάλας, Συνιδρυτής, Adjust

«Το καλύτερο αποτέλεσμα βγαίνει μέσα από τη σύνθεση απόψεων»
«Η ανακοίνωση του συνεδρίου της εταιρείας Boussias “Seth Godin και Gary Vee on the Future of Marketing” μου τράβηξε το ενδιαφέρον να μάθω περισσότερα για τους δύο ομιλητές, καθώς μέχρι τότε γνώριζα μόνοτον δεύτερο. Διαβάζοντας τα blogs τους, βρήκα και στους δύο ενδιαφέρουσα θεματολογία και απόψεις τιςοποίες συμμερίζομαι. Επομένως, αν και παρακολούθησα και video τους όπου εκφράζουν διαφορετικέςαπόψεις για κάποια θέματα, δεν θα πάρω θέση επιλέγοντας μία από τις δύο ομάδες.

Προσωπικά καιεπαγγελματικά πιστεύω ότι το καλύτερο αποτέλεσμα βγαίνει μέσα από τη σύνθεση απόψεων. Οιδιαφορετικές απόψεις – εφόσον διατυπώνονται με σεβασμό προς τους συνομιλητές και αφού όλοι έχουνπραγματικά ακούσει και επεξεργαστεί στο μυαλό τους τις απόψεις των άλλων- είναι αυτές που μας “πάνεμπροστά”. Απ’ όσα έχω δει και διαβάσει μέχρι στιγμής, και οι δύο ομιλητές λειτουργούν βάσει των αρχώναυτών. Η μεταξύ τους “χημεία” και ο εποικοδομητικός τους διάλογος είναι τα χαρακτηριστικά που θακάνουν τη διαφορά στο συγκεκριμένο συνέδριο, που αναμένω να είναι από τα καλύτερα της φετινήςχρονιάς».
Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD

«Ο ορισμός του “entrepreneur” με τα χρυσά δάκτυλα»
«Από τη μία έχεις τον Seth, που έχει ένα μοναδικό χάρισμα να δίνει δομή, μεθοδολογία, σύστημα και μιαχροιά κοινής λογικής σε προβλήματα που έχουν απασχολήσει τους περισσότερους από εμάς στο Digital Marketing. Από την άλλη έχεις τον Gary V., που είτε θα τον αγαπήσεις είτε θα τον μισήσεις, αλλάοπωσδήποτε θα συμφωνήσεις πως έχει αστείρευτη ενέργεια και έναν μοναδικό χαρακτήρα, ενώκοιτάζοντας την ιστορία του και το τι έχει καταφέρει μέχρι σήμερα, εύκολα μπορείς να πεις πως αποτελείτον ορισμό του “entrepreneur” με τα χρυσά δάκτυλα. Δυο εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι, δάσκαλοι, επαγγελματίες. Προσωπικά θα επιλέξω και τα δυο teams… μπορώ; Μπορώ!».
Γιάννης Πιπεράκης-Παπαδάκης, CEO, DOPE / wearedope.com

Περισσότερα στο www.futureofmarketing.gr