[ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ] Με αυτό το τρόπο η TBWA ήθελε  να κάνει μια αναδρομή στις δουλειές που την καθόρισαν ως εταιρεία – την καμπάνια που έκανε την Absolut διάσημη, το διαφημιστικό «1984» της Apple που έτρεξε στο Super Bowl, την πρώτη προεκλογική εκστρατεία του Νέλσον Μαντέλα, την _Shift καμπάνια που επαναλάνσαρε τη Nissan και πολλές άλλες iconic δουλειές από όλο τον κόσμο. «Από το να φτιάξουμε άλλο ένα reel, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με έναν πολύ γνωστό street artist, τον WK και του ζητήσαμε να ερμηνεύσει τις δουλειές μας με το δικό του μοναδικό τρόπο.

Εγκαταστήσαμε έναν καμβά 11 μ Χ 2,5 μ σε μια άδεια αποθήκη και τον αφήσαμε μαζί με τους δυο βοηθούς του να δημιουργήσει». Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους και ενός πρωτότυπου έργου τέχνης, που βρίσκεται στα γραφεία της εταιρείας  στη Νέα Υόρκη και ψηφιακά σε όλα τα γραφεία της TBWA ανά τον κόσμο. Τη μουσική που έντυσε την ταινία έγραψε ο Kishi Bashi και προέρχεται από το πρώτο του άλμπουμ, 151a. Η έμπνευση για τη πραγματοποίηση του project μπορεί να συνοψιστεί στις ακόλουθες λέξεις, όπως τις έθεσε με τον δικό του τρόπο ο Lee Clow: «Make it smart. Make it beautiful. Have fun». Η ταινία και περισσότερο οπτικό υλικό είναι διαθέσιμη στο www.tbwa.gr.