Αμερικάνικο ντοκιμαντέρ εστιάζει σε σπουδαίους δημιουργικούς και αποκαλύπτει μικρά μυστικά για διάσημα σλόγκαν

[ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ] Το συγκεκριμένο φιλμ προβάλλεται σε περιορισμένο αριθμό αιθουσών ανά την Αμερική, ωστόσο έχει καταφέρει να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης. Και αυτό γιατί αποκαλύπτει πώς προέκυψαν πασίγνωστα σλόγκαν, όπως τα “Just Do it”, “Got Milk?” και “Where’s the beef?”. Για παράδειγμα, εξηγεί ότι πηγή έμπνευσης για το περιώνυμο motto της Nike αποτέλεσε η φράση “let’s do it” του δολοφόνου Gary Gilmore λίγο πριν την εκτέλεσή του.