Πρωτοποριακή υπηρεσία για απόλυτα μετρήσιμες online branding καμπάνιες

Αναφερόμενη στο AdEffect, η Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου, Business Development Manager της TailWind, δήλωσε: «Όπως δεν μπορείς να μετρήσεις το ύψος με μια ζυγαριά και το βάρος με ένα μέτρο, έτσι δεν μπορείς να μετρήσεις με clicks και impressions την αποτελεσματικότητα μίας online καμπάνιας στο να αλλάζει την αντίληψη ενός καταναλωτή για το προϊόν σου. Το AdEffect δημιουργήθηκε για να δώσει τη δυνατότητα στους διαφημιζομένους να αξιολογούν και να βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των online ενεργειών τους βάσει των Marketing KPIs που έχουν θέσει».

Από την πλευρά της, η Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus/Bari, εξέφρασε την ικανοποίησή της γιατί «η συνεργασία μας με την TailWind στο AdEffect συνδυάζει μοναδικά την τεχνολογία με το consumer expertise. Αποτελεί ένα αποκλειστικό marketer solution, που αποκαλύπτει σε real time την αποτελεσματικότητα της online διαφήμισης ως προς την πραγματική συμβολή της στην απογείωση της σχέσης του καταναλωτή με την μάρκα». To AdEffect παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πρόσφατο συνέδριο AllThingsPerformance, όπου, μεταξύ άλλων, ανακοινώθηκε ειδική έκπτωση 20% για όσους δοκιμάσουν την υπηρεσία μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.