H TailWind, εταιρεία του ομίλου TDG, προχωρά σε συνεργασία με τη Skai στις περιοχές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής και τις Σκανδιναβικές χώρες. Οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να παρέχουν στους marketers ένα εργαλείο που τους δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνουν data-driven αποφάσεις, να διαχειρίζονται εύκολα τις omnichannel καμπάνιες τους και να πετυχαίνουν τους στόχους τους.
Η πλατφόρμα της Skai (προηγουμένως Kenshoo) επιτρέπει σε brands και agencies να διαχειρίζονται, να βελτιστοποιούν και να αυτοματοποιούν τη διαφημιστική τους δραστηριότητα μεταξύ όλων των καναλιών paid search, paid social, retail media και apps.
«Η συνεργασία μας με την TailWind είναι κομβική για την παρουσία της Skai στην Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή και μάς δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε ένα πρωτοποριακό εργαλείο σε ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμούς που επενδύουν στην omnichannel παρουσία τους», δηλώνει ο Dan Shering, Regional VP EMEA της Skai.
Η Εύα Χριστοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TailWind EMEA, δήλωσε: «H Skai αλλάζει τις ισορροπίες στον χώρο του marketing, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο που τα brands σχεδιάζουν και εκτελούν τη στρατηγική τους, για πάνω από 10 χρόνια. Μέσα από τα δεδομένα και τα εργαλεία ανάλυσης και καταγραφής που προσφέρει η πλατφόρμα, οι marketers μπορούν να λαμβάνουν αποδοτικότερες αποφάσεις και να αξιοποιούν στο έπακρο την omnichannel παρουσία τους».