Η Tailwind, εταιρεία του ομίλου TDG, συστήνει στην Ελλάδα την εταιρεία έρευνας καταναλωτών GWI (πρώην GlobalWebIndex) και δίνει στους Έλληνες marketers άμεσα και ψηφιακά τις απαντήσεις που χρειάζονται για να αποκωδικοποιήσουν τις στάσεις, συμπεριφορές και ανάγκες των σύγχρονων Ελλήνων. Η έρευνα σκιαγραφεί τον Έλληνα καταναλωτή χρησιμοποιώντας 40.000 χαρακτηριστικά και αποτυπώνει τη σημασία όλων των σημείων επαφής μεταξύ καταναλωτών και brands. Μέσω της real time πρόσβασης στην online πλατφόρμα της GWI και με την υποστήριξη της τοπικής ομάδας, επιχειρήσεις και brands στην Ελλάδα «μπορούν πλέον να καθορίσουν και να κατανοήσουν το κοινό τους με υψηλή ευκρίνεια, να διαμορφώσουν και να αξιολογήσουν το positioning και το μήνυμά τους και να αποκτήσουν πραγματικά πελατοκεντρική στρατηγική βασισμένη σε στοιχεία».
Η Εύα Χριστοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της TailWind EMEA, δηλώνει: «Η GWI εκσυγχρονίζει την έρευνα καταναλωτών σε 40+ χώρες στον κόσμο και πετυχαίνει να δίνει σε εταιρείες και brands τη σαφήνεια που χρειάζονται για να λάβουν real time αποφάσεις, αποτυπώνοντας με ακρίβεια τη συμπεριφορά των τοπικών, ειδικών και παγκόσμιων κοινών. Είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε και στην Ελλάδα να συμβάλλουμε σε αυτή την κατεύθυνση βοηθώντας τους συνεργάτες μας να πλοηγηθούν με σιγουριά ακόμη και σε περιόδους μεγάλων αλλαγών». Ο Jason Mander, Chief Research Officer της GWI, προσθέτει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσθέτουμε την Ελλάδα ως την 47η αγορά στη πλατφόρμα μας».