Η στροφή προς το e-commerce και το video ωθεί το global ad spend σε ταχύτερη ανάκαμψη από το αναμενόμενο, με τις προβλέψεις να αναφέρονται σε μία μείωση του 7,5% στα 587 δισ. δολάρια του 2020, σε αντίθεση με το αρχικό -9,1% που εκτιμούσε η αγορά. Σύμφωνα με το Advertising Expenditure Forecasts της Zenith, ο διαφημιστικός κλάδος αποδεικνύεται πολύ πιο ανθεκτικός από ό,τι αναμενόταν και εκτιμάται ότι θα σημειώσει ανάπτυξη της τάξης του 5,6% στα 620 δισ. δολάρια το 2021, το οποίο αποδίδεται στις διαφημίσεις στην connected TV, στους από αναβολή Ολυμπιακούς Αγώνες και στο τουρνουά της UEFA. Κάποια ακόμα ευρήματα της έρευνας είναι, ενδεικτικά, τα εξής: η επιστροφή στο προ-πανδημίας ad spend δεν αναμένεται πριν από το 2022, όπου θα σημειωθεί περαιτέρω ανάπτυξη 5,2% στα 652 δισ. δολάρια.

To e-commerce δεν θα παρουσιάσει κάμψη και θα αποτελεί το 58% του συνολικού spend το 2023. Το connected TV θα ενισχυθεί με περισσότερους ανθρώπους να στρέφονται σε παρόχους SVOD, όπως το Netflix και το Disney+, των οποίων η επίδραση θα αυξηθεί κατά 5% στις ΗΠΑ. Η αύξηση παγκοσμίως κατά 56,4% του ad spend στα social media, το γ΄ τρίμηνο του 2020, του έδωσε επίσης περαιτέρω ώθηση. (Πηγή: The Drum)