Νέα έρευνα της Nielsen αποκαλύπτει τη δυναμική του κλάδου στην Ελλάδα

Τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν oλοένα και περισσότερο έδαφος στην καρδιά και στο μυαλό του καταναλωτή, επισημαίνει πρόσφατη έρευνα της Nielsen ανάμεσα σε 1.200 άτομα ηλικίας 18+.

Οκτώ στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα. Θέματα υγιεινής διατροφής και υγείας είναι από τους βασικούς λόγους επιλογής βιολογικών προϊόντων, με το 45% των ερωτηθέντων να αναφέρεται σε αυτά τα θέματα. Κατηγορίες προϊόντων που κατέχουν κυρίαρχη θέση στην επιλογή είναι τα αυγά, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, καθώς επίσης και το γάλα.

Δυναμική παρουσιάζουν κατηγορίες όπως τα δημητριακά, οι χυμοί, το γιαούρτι και τα όσπρια. Επίσης, από ανάλυση προκύπτει ότι μελλοντικά σε κατηγορίες όπως είναι το ψωμί, οι φρυγανιές και τα κράκερς θα αυξηθεί η πρόθεση για αγορά βιολογικών προϊόντων. Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) όταν πρόκειται για αγορά βιολογικών προϊόντων και ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών.

Φαίνεται όμως ότι τα εξειδικευμένα καταστήματα επίσης καταλαμβάνουν μια αρκετά σημαντική θέση (44%) όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων. Η έρευνα κάλυψε επιπλέον διατροφικά θέματα που απασχολούν τους Έλληνες καταναλωτές και μέσα από αυτά προκύπτει ότι 6 στους 10 ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, με το εν λόγω ποσοστό να έχει αυξηθεί, σε σχέση με το 2016, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.