Μετά την άνοδο του streaming στις προτιμήσεις των θεατών και τα διαφημιστικά έσοδα που αυτό σημείωσε, οι εταιρείες media κατασκευάζουν με ταχείς ρυθμούς τεχνολογία για την υποστήριξη και ανάπτυξη της άνω των δέκα δισ. δολαρίων διαφημιστικής αγοράς του connected TV. Συγκεκριμένα, την περασμένη εβδομάδα, η Disney αποκάλυψε τη νέα της πλατφόρμα Disney Real-Time Ad Exchange (DRAX), ενώ η Discovery και η ViacomCBS προχώρησαν στη δημιουργία παρόμοιων λύσεων. H πλατφόρμα του Discovery ονομάζεται, προσωρινά, Wisteria, και λανσαρίστηκε τον Ιανουάριο.
«Η πλατφόρμα δημιουργεί ένα μόνο επίπεδο, επιτρέποντας στους συνεργάτες μας το integration, αντί της σύνδεσης σε πολλαπλά σημεία διανομής. Παρέχει κοινό έδαφος για όλο το ad tech stack, είτε πρόκειται για το δικό μας ad tech είτε πρόκειται για του συνεργάτη μας», εξήγησε η Jill Steinhauser, SVP of ad sales, planning and operations του Discovery. Οι πλατφόρμες αυτές λειτουργούν ως μεσολαβητές μεταξύ του ad server και της εισαγωγής της διαφήμισης server-side. Παράλληλα, βοηθούν τα δίκτυα να διαχειριστούν το inventory τους σε όλο το πεδίο του connected TV, συλλέγοντας ad requests μέσα από πολλά properties, μεταξύ των οποίων τα ad-supported D2C apps, local media aggregators, distribution partners και άλλων δωρεάν υπηρεσιών streaming.
(Πηγή: Adweek)