Η Socialab διευρύνει το πελατολόγιό της, προσθέτοντας στο portfolio της τα The Locals Cocktails, τα πρώτα, όπως τονίζεται, ελληνικά craft cocktails σε can.

Η συνεργασία ξεκίνησε με τη δημιουργία digital καμπάνιας για το λανσάρισμα νέων προϊόντων. Συνδυάζοντας τη ρεαλιστικότητα ενός γυρίσματος με την αισθητική του animation στα 2 main videos της καμπάνιας, απώτερος σκοπός της διαφημιστικής ήταν να αναδείξει τα occasions of use του προϊόντος με τους νέους να μπορούν να το καταναλώσουν οπουδήποτε θέλουν.

Ο καταναλωτής μπορεί να «τα απολαύσει από τον barman… στο κουτάκι» χωρίς να απαιτείται να πάει σε ένα bar ή να τα παρασκευάσει ο ίδιος. Τις συνταγές των premium cocktails επιμελήθηκε ο Cocktail Mixologist, Άρης Χατζηαντωνίου, με τα τελευταία να έχουν 7% περιεκτικότητα σε αλκοόλ, φυσικά αρώματα και καμία προσθήκη ζάχαρης.

Η καμπάνια αποτελείται από δύο main videos, animated υλικά (gifs και video stories) αλλά και στατικά υλικά. Παράλληλα, αποτελεί μια omnichannel προσέγγιση αφού απλώνεται σε Facebook, Instagram, YouTube και TikTok. Τη σκηνοθεσία των videos ανέλαβε ο Γιάννης Μιχελόπουλος και το animation η Trout.