Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές μεταξύ 18-35 ετών είναι πιθανότερο να δαπανήσουν μεγαλύτερα ποσά σε αγορές την περίοδο των γιορτών, σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Consumer Insights for the 2021 Holiday Shopping Season της Outbrain.

To 52% των καταναλωτών όρισαν την ταχύτητα παράδοσης ως παράγοντα που επηρεάζει την απόφαση αγοράς, ενώ το 38% των ερωτηθέντων εκτιμούν τη δωρεάν ή με έκπτωση αποστολή. Σε άλλα ευρήματα της έρευνας, η απόφαση αγοράς εξαρτάται και από τις αξίες τις οποίες πρεσβεύει ένα brand, με το 54% να εστιάζει την προσβασιμότητα και τη διαθεσιμότητα, το 47% στη βιωσιμότητα και το 43% στη στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων.

Το 61% των καταναλωτών αναγνώρισε ότι η παρακολούθηση κάποιου video επηρέασε τις αγορές του, ενώ το 45% αξιολογεί τα swipeable ads ως τον πιο engaging τύπο διαφήμισης στο διαδίκτυο. Τον τελευταίο χρόνο, το 71% των καταναλωτών παγκοσμίως αγόρασε ένα προϊόν εκτός της εγχώριας αγοράς του και τέλος το 57% αρχίζει να προγραμματίζει τις αγορές του Black Friday λίγες ημέρες ή ακόμα και δύο εβδομάδες νωρίτερα.

(Πηγή: The Drum)