Τη νέα τους social media καμπάνια παρουσίασαν τα Starbucks, προκειμένου να μεταδώσουν το μήνυμα των δεσμεύσεων της αλυσίδας για τη βιωσιμότητα, οι οποίες ελήφθησαν πέρυσι και αφορούν τη μείωση στο μισό του αποτυπώματος διοξειδίου του άνθρακα, κατανάλωσης νερού και αποβλήτων έως το 2030. Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα θα προβάλλει, καθ’ όλη τη διάρκεια του Απριλίου, video διάρκειας δύο λεπτών στο YouTube και στα IGTV και Starbucks Stories. Επίσης, θα μεταδοθούν πιο σύντομα σποτ σε πολλαπλές social media πλατφόρμες, όπως Instagram, TikTok, Snapchat, Facebook και Twitter.

Στα videos, η εταιρεία θα συζητά τρόπους να βοηθήσει τον πλανήτη και να επιτύχει τους στόχους της, όπως παροχή συσκευασιών χωρίς καλαμάκι και ένα πιλοτικό πρόγραμμα επαναχρησιμοποιούμενων ποτηριών. Την καμπάνια δημιούργησε το creative agency Big Spaceship. Επίσης, την Ημέρα της Γης, στις 22 Απριλίου, η αλυσίδα θα φιλοξενήσει, στο TikTok και το Instagram, Q&A με τη συμμετοχή του Michael Kobori, Chief Sustainability Officer της εταιρείας, όπου θα απαντηθούν ερωτήσεις των πελατών μέσω των social media.

(Πηγή: Adweek)