Το Facebook έχει αποδυθεί σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τα Starbucks από το να εγκαταλείψουν συνολικά την πλατφόρμα, εξαιτίας των σχολίων μίσους τα οποία δέχεται το περιεχόμενο της, αναφέρουν φήμες, οι οποίες προέκυψαν από τη διαρροή εταιρικών emails. Την περασμένη εβδομάδα, το Buzzfeed ανέφερε ότι η αλυσίδα ήταν έτοιμη να αποσυρθεί από την πλατφόρμα, καθώς κάθε post της σχετικά με φυλετικά ή κοινωνικά ζητήματα δεχόταν μπαράζ σχολίων μίσους. «Τα Starbucks βρίσκονται στη διαδικασία αξιολόγησης της οργανικής τους παρουσίας στο Facebook, καθώς και συνολικά της παρουσίας τους στην πλατφόρμα», ανέφερε email μεταξύ εργαζομένων της Facebook. Η αλυσίδα δεν επιβεβαίωσε ακόμα τη δράση που θα αναλάβει σχετικά, ωστόσο επανέλαβε, με επιστολή της στο Buzzfeed, ότι «στέκεται απέναντι στη ρητορική μίσους και θεωρεί ότι μπορούν να γίνουν περισσότερα, προκειμένου να δημιουργηθούν φιλόξενες και inclusive κοινότητες online».

Επιπλέον, τον περασμένο μήνα, βρετανικές αθλητικές ομάδες, αθλητές, αθλητικοί οργανισμοί και κορυφαίοι χορηγοί, όπως Adidas, Barclays και Budweiser, απομακρύνθηκαν προσωρινά από το Facebook και το Instagram, καθώς απέτυχαν να διαχειριστούν ρατσιστικές και σεξιστικές φραστικές επιθέσεις.

(Πηγή: TheDrum)