Στον «αέρα» βρίσκεται η 360ο καμπάνια λανσαρίσματος των νέων Soft Kings Βρώμης της Αλλατίνη από την Attp, με πρωταγωνιστή τον Διονύση Ατζαράκη. Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας, «Το boost της ημέρας σου», γίνεται πράξη μέσα από μια σειρά αστείων περιστάσεων που αναδεικνύουν ότι τα νέα Soft Kings Βρώμης είναι εκεί για να δώσουν το boost που χρειάζεται καθένας στην ημέρα του, αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Η νέα καμπάνια ξεκινά από την τηλεόραση και καλεί το κοινό να την παρακολουθήσει στο YouTube μέσα από 2 web episodes με τον Διονύση Ατζαράκη. Συνολικά, η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, digital και social μέσα. Το τηλεοπτικό σποτ και τα δύο web episodes επιμελήθηκε η Kiss the Frog, με σκηνοθέτη τον Διονύση Ατζαράκη.