Σχεδιάζει τη δημιουργία πελατοκεντρικής online πλατφόρμας

(Λονδίνο) Όπως αναφέρει το PR Week, η βρετανική τράπεζα σχεδιάζει τη δημιουργία μίας νέας online πλατφόρμας, με στόχο να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της- ακόμα και αν δεν είναι οικονομικής φύσεως. Το project βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και η HSBC αναζητά εταιρεία επικοινωνίας τόσο για την ανάπτυξή του όσο και για την ανάπτυξη της στρατηγικής social media. Το spec αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον επόμενο μήνα.

Όπως αναφέρει το σχετικό εμπιστευτικό έγγραφο που εξασφάλισε το PR Week, η HSBC θα δημιουργήσει μία online πλατφόρμα που θα επικεντρώνεται στις μελλοντικές ανάγκες των πελατών της, είτε έχουν οικονομική διάσταση είτε όχι. «Απλά, θα ζητήσουμε από τους πελάτες μας να μοιραστούν τις ανάγκες τους, και στη συνέχεια θα ανταποκρινόμαστε και θα τους βοηθάμε όπου είναι δυνατόν, να τις υλοποιήσουν», αναφέρει.