6 στους 10 marketers βλέπουν αύξηση της επένδυσης το 2021

Επεκτάθηκε, φέτος, το χάσμα μεταξύ της χρήσης mobile και desktop, με τις περισσότερες mobile συσκευές να περιορίζονται σταδιακά σε δραστηριότητες αναψυχής και το desktop να εστιάζει περισσότερο στην εργασία, αναφέρει έρευνα της Comscore. Τα social media αντιστοιχούν στο 32,2% της συνολικής χρήσης mobile, αυξάνοντας το μερίδιό τους σε σχέση με το 2019, ενώ αντιστοιχούν μόλις στο 4,6% των δραστηριοτήτων σε desktop, σημειώνοντας μείωση. Υπηρεσίες, όπως το email και το cloud είναι δημοφιλέστερες σε desktop, καταλαμβάνοντας το 30,4% της δραστηριότητας. Επιπλέον, η διασκέδαση και το gaming είναι οι μόνες όλο και πιο δημοφιλείς δραστηριότητες και στις δύο συσκευές, καταλαμβάνοντας και στα δύο μεγαλύτερο μερίδιο.

Το mobile θα είναι η κύρια προτεραιότητα των brands για το 2021, με το 64% των marketers να αναμένει αύξηση της επένδυσης σε αυτό, την επόμενη χρονιά, μέσα από τον συνδυασμό του δημιουργικού περιεχομένου με τη seamless εμπειρία. Παράλληλα, αναμένεται ότι η δημοφιλία των social media σε mobile συσκευές θα συνεχιστεί, καθώς οι πλατφόρμες επεκτείνονται σε νέα πεδία, όπως το social commerce. Ως εκ τούτου, το social adspend αναμένεται να φτάσει το 9,3% φέτος και να αυξηθεί σε 12,2% το 2021.

(Πηγή: Warc)