(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Από τους 4.000 που συμμετείχαν, περισσότεροι από τους μισούς τόνισαν ότι, όποτε θέλουν να κάνουν κάποια αγορά, σπεύδουν για… βοήθεια και συμβουλές στα sites κοινωνικής δικτύωσης. Το 35% εξ αυτών δήλωσε ότι αξιοποιεί δίκτυα, όπως το Facebook, για να διαβάζει κριτικές ή να αξιολογεί προϊόντα, ενώ το 57% παραδέχτηκε ότι οι δωρεάν δοκιμές και τα εκπτωτικά κουπόνια είναι ένας από τους βασικούς λόγους που κάνουν Like στη σελίδα ενός brand. Πάντως, το 40% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι συμβουλεύονται τα Social Media, διευκρίνισε ότι εν τέλει συνηθίζουν να αγοράζουν offline.