Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Mondelez International

Αύξηση σημείωσε η κατανάλωση σνακς, εν μέσω πανδημίας, σύμφωνα με τη δεύτερη παγκόσμια ετήσια έρευνα της Mondelez International σε 12 χώρες, με τίτλο State of Snacking. Στα βασικά ευρήματα αναφέρεται ότι 88% των ενηλίκων παγκοσμίως καταναλώνουν σνακς περισσότερο (46%) ή το ίδιο (42%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι millennials και οι εργαζόμενοι από το σπίτι δηλώνουν ότι προτιμούν σνακς κατά τη διάρκεια των γευμάτων (70% και 67%, αντίστοιχα).

Το 52% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε τα σνακς «σανίδα σωτηρίας», ειδικά οι γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%), ενώ το 77% ως «αντίδοτο στη μοναξιά» και μέσο σύνδεσης, τους τελευταίους έξι μήνες. Το 40% δημιούργησαν σνακς από κοινού, το 31% τα προσέφεραν ως δώρο και το 29% πραγματοποίησαν αγορές για κάποιον που δεν μπορούσε (29%). Το 66% έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στα μεγέθη των μερίδων τους και το 64% ότι γνωρίζουν τα σνακ που χρειάζονται. Επίσης, 64% δήλωσαν ότι τα σνακς τρέφουν το «σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους», δίνοντας προτεραιότητα σε αυτά που ενισχύουν την τόνωση (56%), και το 65% ότι τα σνακς έδωσαν στον εαυτό τους «πολλές ωραίες στιγμές που χρειάζονταν».