Ανοδικά συνεχίζει να κινείται το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα, καθώς σύμφωνα με στοιχεία του Spot Monitor, κατέγραψε αύξηση 2,15%, το διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος 2019, σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2018.
Το συγκεκριμένο διάστημα, καταγράφηκαν συνολικά 114.772.828 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου, με την πλειοψηφία αυτών (63.449.280) να αφορούν στην Περιφέρεια. Η Αθήνα κατέγραψε μείωση, με ποσοστό 0,67%, ενώ με θετικό πρόσημο έκλεισαν Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια, με 8,08% και 2,43% αντίστοιχα. Σε επίπεδο κατηγορίας, στην κορυφή βρίσκονται σταθερά τα τρόφιμα-ποτά, ακολουθούμενα από την κινητή τηλεφωνία και τη διασκέδαση.
Σταθερή παραμένει και η εικόνα στην πρώτη τριάδα των brands που επένδυσαν περισσότερο στη ραδιοφωνική τους προβολή: πρώτη στο εξεταζόμενο διάστημα εμφανίζεται η Lidl, δεύτερη η AB Βασιλόπουλος και τρίτος ο Μασούτης. Στην πρώτη θέση των «climbers» της διαφημιστικής προβολής σε επίπεδο χρόνου βρέθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ ακολουθεί η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας και η Kraft.
Το brand που τη μείωσε περισσότερο ήταν ο Σκλαβενίτης, ακολουθούμενος από την Τράπεζα Πειραιώς και την Cosmote. Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος. Ο μήνας με τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο ήταν ο Ιούνιος.