Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της Κριτικής Επιτροπής και τη συμμετοχή θεσμικών φορέων ΜΜΕ της Περιφέρειας

Όπως είναι γνωστό, τα Regional Media Awards αποτελούν μια νέα πρωτοβουλία,  η οποία έχει ως στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει τα Περιφερειακά και Τοπικά Μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο) στη χώρα μας. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, η εκδήλωση ενδιαφέροντος ΜΜΕ από όλη την Ελλάδα είναι άνω του αναμενόμενου, ωστόσο στρατηγικά, πρώτο ζητούμενο για τη διαχρονική επιτυχία κάθε πρωτοβουλίας που φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε θεσμό είναι η εξέλιξή του μέσα σε ένα όσο το δυνατόν πιο σταθερό θεσμικό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, το Marketing Week αποφάσισε να μεταθέσει τη διεξαγωγή των Regional Media Awards εντός του πρώτου εξαμήνου του 2016, θέλοντας να διευρύνει περαιτέρω την Κριτική Επιτροπή και με νέα, καταξιωμένα στο χώρο τους στελέχη, να εμπλέξει θεσμικούς φορείς των ΜΜΕ της Περιφέρειας, αλλά και να δώσει χρόνο προσαρμογής στα ΜΜΕ, τα οποία – όπως και η ευρύτερη αγορά της Επικοινωνίας – θα κληθούν να διαχειριστούν και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που θέτουν οι νέοι νόμοι 4279/2014 περί λειτουργίας της διαφημιστικής αγοράς και 4339/2015 περί ΜΜΕ. Κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών θα υπάρχει διαρκής ενημέρωση από το Marketing Week και το Daily Fax για την πορεία της όλης διαδικασίας.