Από τον M. Gasiewski, στο Peak Marketing Conference’17
Σχεδόν το 75% των marketers χαρακτήρισαν το Attribution «σημαντικό» σε πρόσφατη διεθνή έρευνα.

Παράλληλα, παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των marketers βασίζεται ακόμα σε μοντέλα first – ή last – click Attribution, περίπου το 60% εξέφρασε την επιθυμία να αλλάξει άμεσα προσέγγιση. Μαζί τους συμφωνεί ο Mariusz Gasiewski, CEEGR Performance Sales Activation Lead της Google Poland, ο οποίος θα συμμετάσχει στο Peak Marketing Conference’17, το πρώτο ελληνικό συνέδριο που θα ασχοληθεί εξ’ ολοκλήρου με όλες τις σημαντικές τάσεις κι πτυχές του Google Marketing.

Όπως δηλώνει το στέλεχος της Google, «για κάποιους η λέξη “Attribution” δεν είναι απλώς άλλο ένα ακόμα buzzword. Πολλοί όμως, το αξιοποιούν για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να βελτιώσουν τα αποτελέσματά τους. Τι χρειάζεται για να είστε στο 2ο group; Εκεί θα εστιάσω στην παρουσίασή μου “Attribution – one ring to rule them all”». Το Peak Marketing Conference’17 διοργανώνεται στις 13 Ιουλίου από το Marketing Week, με την πολύτιμη υποστήριξη της Google. Πληροφορίες στο www.peakmarketingconference.gr.