Με παρουσία σε όλα τα Media και επικοινωνία εντός των καταστημάτων
Τα Marks & Spencer λανσάρουν τη νέα τους καμπάνια στην Ελλάδα, με το μήνυμα «Life. Spend it Well», το οποίο προέρχεται από την αυξημένη ανάγκη όλων μας να αναζητούμε όσα είναι σημαντικά στη ζωή: τις ποιοτικές εμπειρίες, τους ανθρώπους, αλλά και όσα κάνουν τη ζωή ξεχωριστή.

Η καμπάνια λανσάρεται στην Ελλάδα με σποτ, το οποίο ξεκίνησε να προβάλλεται στις 10 Μαΐου. Το σποτ παρουσιάζει το ταξίδι από τη γέννηση μέχρι τη στιγμή της απελευθέρωσης, υπενθυμίζοντας σε κάθε γυναίκα, αλλά και σε κάθε γενιά ότι έχουμε μόνο μια ζωή και γι’ αυτό πρέπει να την αξιοποιούμε στο έπακρο. Η καμπάνια είναι η πρώτη της εταιρείας Valenstein & Fatt (creative agency γνωστό μέχρι πρότινος ως Grey London).

Όπως αναφέρει ο Patrick Bousquet-Chavanne, Executive Director of Customer, Marketing & M&S.com των Marks & Spencer, «η νέα μας καμπάνια Life. Spend it Well στην Ελλάδα, επισφραγίζει την αλλαγή πορείας συγκριτικά με το που βρισκόμασταν. “Αγγίζει” βαθιές αλήθειες για τους πελάτες μας και γιορτάζει τις ζωές τους με ένα καινούριο αλλά και καινοτόμο τρόπο για το brand». Το σποτ εντάσσεται σε μια ολοκληρωμένη καμπάνια στην Ελλάδα που περιλαμβάνει παρουσία σε όλα τα Media – TV, social, digital, press, outdoor και επικοινωνία εντός των καταστημάτων.