Μεταβάλλοντας σε project-based τη συνεργασία τους με τη Grey London

Τα Marks & Spencer Food θα χειρίζονται πλέον in-house τη δημιουργία και παραγωγή των διαφημιστικών τους υλικών, συμπεριλαμβανομένων και των τηλεοπτικών ταινιών. Πρόκειται για μια σημαντική κίνηση της εταιρείας, η οποία μετατρέπει τη σταθερή της συνεργασία με το ad agency Grey London, σε project-based συνεργασία. «Τα M&S Food βρίσκονται στη διαδικασία της δημιουργίας μιας “core in-house team” που θα αποτελείται από έξι ανθρώπους και, με αυτόν τον τρόπο, το brand θα μπορεί να κινηθεί με ευελιξία, αφού θα έχει τη δυνατότητα να συνεργάζεται με μεγαλύτερη γκάμα εξωτερικών συνεργατών», αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας. Η νέα ομάδα θα έχει επικεφαλής τον Robbie Black, Head of Brand Communications στα M&S Food, ο οποίος αναφέρεται στον Marketing Director, Sharry Cramond. Στη θέση Head of Creative του νέου in-house team βρίσκεται από την περασμένη εβδομάδα ο Rich Robinson, ο οποίος έχει διατελέσει Executive Creative Director της Grey London το διάστημα 2018-19.

(Πηγή:Campaign)