Η Misko απέσπασε Bronze βραβείο στα Supermarket Awards 2021, στην κατηγορία «Αύξηση Πωλήσεων / Μεριδίου Προϊόντων» για τη σειρά Misko Ολικής Άλεσης. Στόχος της Misko, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, είναι η προώθηση μίας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.

Σε αυτό το πλαίσιο, εμπλούτισε το portfolio της με νέα σχήματα, καθώς επίσης υλοποίησε, όπως αναφέρει, στοχευμένες ενέργειες για να αλλάξει την αντίληψη των καταναλωτών γύρω από τα προϊόντα της συγκεκριμένης κατηγορίας, με αποτέλεσμα να αυξήσει τη διείσδυση και τη ζήτησή τους.