Τη διάκριση Loyalty Brand of the Year και τέσσερα ακόμα βραβεία απέσπασαν τα Metro Cash & Carry στην απονομή των Loyalty Awards 2022. Αναλυτικά, οι τέσσερις βραβεύσεις που απέσπασε η εταιρεία ήταν οι εξής: Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Rewards & Incentives» για το «Focus Bonus».

Silver βραβείο στην κατηγορία «Best B2B Initiative» για το Συμβουλευτικό Πρόγραμμα για επαγγελματίες «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα Metro Cash & Carry» και στην κατηγορία «Best Marketing Campaign» για το Συμβουλευτικό Πρόγραμμα για επαγγελματίες «Πετυχαίνουμε Μαζί με τα Metro Cash & Carry» και τη στοχευμένη τοποθέτησή του στα μέσα επικοινωνίας.

Bronze βραβείο στην κατηγορία «Best in Omnichannel» για το πρόγραμμα «Focus Bonus» και την πολυκαναλική καμπάνια προώθησής του. «Η τιμητική διάκριση ως Loyalty Brand of the Year, αποδεικνύει τη δυνατή σχέση εμπιστοσύνης των επαγγελματιών HORECA και Λιανικής Πώλησης, με τα καταστήματα Metro Cash & Carry, οι οποίοι εδώ και σχεδόν 50 χρόνια παραμένουν πιστοί για την προμήθεια των προϊόντων τους», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.