Τα ΜcDonald’s συνεργάζονται με τη Marseaux για τη νέα καμπάνια employer branding που είναι ήδη στον «αέρα». Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη 360ο καμπάνια η οποία περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital & social media, ραδιοφωνικό σποτ και αναφορές, υπαίθρια διαφήμιση και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων.

Η βασική ιδέα και το μήνυμα της καμπάνιας είναι να εμψυχώσει τους ανθρώπους να νιώθουν καλά με τα ταλέντα και τις δεξιότητές τους, ακόμα κι αν δεν έχουν εργασιακή εμπειρία. Γιατί το πάθος, η αφοσίωση και η δημιουργικότητα του κάθε ανθρώπου είναι αυτό που μετράει στα McDonald’s.

Η Marseaux έρχεται να συμπληρώσει την ιδέα αυτή, γράφοντας μαζί με την ομάδα της το νέο τραγούδι ΒabySteps, το οποίο μιλά για τη δική της εμπειρία και τους εμψυχώνει να συνεχίσουν να είναι περήφανοι για αυτό που είναι και αυτό που θέλουν να πετύχουν. Η διαφημιστική εταιρεία είναι η DDB Athens και η εταιρεία παραγωγής είναι η Feelme Films, με σκηνοθέτες τους Κimino.