Πλάνο για την απομάκρυνση του πλαστικού και τον περιορισμό της χρήσης του στην Ευρώπη λανσάρουν τα McDonald’s, στοχεύοντας παράλληλα σε περισσότερο ανακυκλώσιμες συσκευασίες.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την αφαίρεση των πλαστικών καπακιών από τα McFlurries στις ευρωπαϊκές αγορές και τη διάθεση καπακιών εναλλακτικών υλικών για τα κρύα ποτά στη Γαλλία. Αναμένονται επίσης δοκιμαστικές ενέργειες σε διάφορες χώρες, όπως η αντικατάσταση του πλαστικού κουταλιού του McFlurry, ένα ανασχεδιασμένο χάρτινο καλαμάκι και προγράμματα επιστροφής των πλαστικών παιχνιδιών.

Μόνο η αφαίρεση των καπακιών από τα McFlurry θα οδηγήσει στην εξάλειψη 1.200 τόνων πλαστικού ετησίως. Οι δράσεις εντάσσονται στην παγκόσμια πλατφόρμα της αλυσίδας «Better M», η οποία έχει ως στόχο να κάνει την εταιρεία περισσότερο φιλική προς το περιβάλλον. Στην Ευρώπη, περιλαμβάνονται πειραματικές πρωτοβουλίες σε συγκεκριμένα εστιατόρια και η συγκέντρωση feedback από τους πελάτες, προκειμένου να επιλεχθούν οι επικρατούσες εναλλακτικές.

Ο Vice-President of Global Sustainability των McDonald’s, Keith Kenny, σχολίασε σχετικά: «Οι δοκιμές που δρομολογούνται στην Ευρώπη είναι ζωτικής σημασίας στο να μας βοηθήσουν να συγκεντρώσουμε first-hand feedback από πελάτες μας σχετικά με λύσεις που τους βοηθούν να είναι καταναλωτές με συνείδηση, χωρίς να θυσιάζουν την ποιότητα και την αγαπημένη τους εμπειρία McDonald’s».
(Πηγή: Marketingweek.com)