Η καμπάνια «This is Not just Food…» που καθιέρωσε τα Marks & Spencer ως premium grocer, επιστρέφει, μετά από ένα «διάλειμμα» 12 ετών. Η αλυσίδα επιστρέφει στις διαφημίσει «food porn», προσθέτοντας μια σύγχρονη πινελιά στο διάσημο μότο: «This is Not Just Food… This is M&S Food». Η κίνηση αυτή εντάσσεται στις προσπάθειες του retailer να ανακόψει τις απώλειες, έχοντας δει τις πωλήσεις του να πέφτουν κατά 2,1% την κομβική χριστουγεννιάτικη περίοδο, διευρύνοντας την απήχηση του Μ&S Food.

Με την υπογραφή της Grey London, η νέα καμπάνια προβάλλει πολλά προϊόντα της εταιρείας και δείχνει διάφορους καταναλωτές σε κομβικές στιγμές να φαντασιώνονται το φαγητό των M&S, με σαφείς αναφορές στην αρχική καμπάνια. Μετά το ντεμπούτο στα social media, η τηλεοπτική καμπάνια λανσάρεται σήμερα, ενώ θα ακολουθήσουν ψηφιακά και ραδιοφωνικά υλικά. Print και in-store marketing θα υποστηρίξουν την ενέργεια, ενώ οι πελάτες θα καλούνται να αλληλεπιδρούν με περιεχόμενο και δράσεις online.

To επαναλανσάρισμα σηματοδοτεί την πρώτη σημαντική αλλαγή στρατηγικής μετά τον πρόσφατο διαχωρισμό του food business από το τμήμα ένδυσης και σπιτιού. Αξίζει να σημειωθεί ότι, στο πλαίσιο της εσωτερικής του αναδιοργάνωσης, το brand έφερε πρόσφατα το search in-house, προκειμένου να επιτύχει αποτελεσματικότερη σύνδεση μεταξύ του marketing και της εφοδιαστικής αλυσίδας.
(Πηγή: TheDrum)