Το ζήτημα των ερωτικών σχέσεων των γυναικών μέσης και μεγαλύτερης ηλικίας θίγουν τα Maltesers, με μια νέα σειρά σποτς στο πλαίσιο της καμπάνιας τους «Look on the light side». Με την υπογραφή της Abbott Mead Vickers BBDO, οι ταινίες παρουσιάζουν ανέμελες συζητήσεις μεταξύ των μελών οικογενειών, στις οποίες γυναίκες εκφράζονται ελεύθερα για τη σεξουαλική τους ζωή, απαντώντας με χιούμορ και ευθύτητα σε ενοχλητικές ερωτήσεις και σχόλια.

Η Ellyse O’Connor, Europe Regional Brand and Content Manager του brand, ανέφερε: «Υπάρχει μια διαρκής πίεση προς τις γυναίκες να φτάσουν σε συγκεκριμένα ορόσημα στη ζωή τους σε συγκεκριμένο χρόνο. Να αρραβωνιαστούν, να αγοράσουν σπίτι, να κάνουν παιδιά, να ξεκινήσουν το πλέξιμο. Αλλά δεν υπάρχει “σωστός” τρόπος να ζήσεις τη ζωή σου, γι’ αυτό ας τιμήσουμε τις γυναίκες που απορρίπτουν το κατεστημένο, ζουν τη ζωή στον δικό τους ρυθμό και το κάνουν με αίσθηση του χιούμορ».

Η δημιουργική ομάδα μίλησε σε γυναίκες, ενθαρρύνοντάς τες να μοιραστούν ιστορίες τους, καθώς ανέπτυσσαν τη διαφημιστική καμπάνια. «Μακάρι οι γυναίκες να απαντούσαν με αυτόν τον τρόπο σε κάθε τέτοιου είδους ενοχλητική ερώτηση», σχολίασαν οι ίδιοι. Η μάρκα έχει ασχοληθεί και στο παρελθόν με κοινωνικά ζητήματα στην επικοινωνία της, ήδη από το 2016.

(Πηγή: Campaign)