Οι κριτές θα κληθούν να ελέγξουν το κατά πόσον το έργο «αντιπροσωπεύει βαθιά ριζωμένες στερεοτυπικές αναπαραστάσεις φύλου, ηλικίας, εθνότητας, αναπηρίας, ή άλλες προκαταλήψεις». H εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια της εισαγωγής, το 2017, κριτηρίων που ενθάρρυναν τα μέλη της κριτικής επιτροπής να αναλογιστούν πώς θα ένιωθαν αν ήταν οι ίδιοι το πρόσωπο που απεικονίζεται στη διαφήμιση.

Ο πρόεδρος των Cannes Lions, Philip Thomas, δήλωσε: «Κάθε χρόνο τα Λιοντάρια λειτουργούν ως ορόσημο για την παγκόσμια δημιουργική κοινότητα και είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τη βιομηχανία μας να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε forward-thinking ιδέες, κατά του αποκλεισμού και υπέρ της ενδυνάμωσης.

Καθώς οι καταναλωτές απαιτούν περισσότερα, οι οδηγίες αυτές, ελπίζουμε, ότι θα συμβάλλουν στο να διασφαλίσουμε ότι τα έργα που διακρίνονται στο Φεστιβάλ αποτελούν αντικείμενο θαυμασμού, όχι μόνο για τη δημιουργική του ευφυία αλλά και για την απεικόνιση του κόσμου ως ένα μέρος ισότητας και ανοχής». Η φετινή διοργάνωση θα διεξαχθεί μεταξύ 17 και 21 Ιουνίου.
(Πηγή: PrWeek)