Δειγματισμός των προϊόντων μέσω υπηρεσίας κούριερ

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Σε συνεργασία με την UberRush, υπηρεσία ταχυμετοφορών της Uber, η πρωτοβουλία καλεί τους καταναλωτές να κάνουν login στην υπηρεσία σε συγκεκριμένη μέρα και να εισάγουν έναν μοναδικό κωδικό. Στη συνέχεια, η Uber θα τους παραδώσει δωρεάν ένα καλάθι πικ-νικ γεμάτο με τα προϊόντα Lay’s που αναδείχθηκαν δημοφιλέστερα στον διαγωνισμό «Do Us a Flavor», του brand. Το καλάθι περιλαμβάνει επίσης δύο σάντουιτς, φρούτα και δύο μπουκάλια νερό Aquafina, το οποίο επίσης ανήκει στο portfolio της PepsiCo. Το πρόγραμμα εντάσσεται σε σύνολο ενεργειών που χρησιμοποιούν
τα Lay’s για να αυξήσουν το ενδιαφέρον του κοινού για τον εν λόγω διαγωνισμό, ο οποίος αποτελεί τη μεγαλύτερη ενέργεια marketing του brand για τη φετεινή χρονιά.