Με φόντο τις προειδοποιήσεις οργανισμών υγείας ανά τον κόσμο για τη σημασία της προσωπικής υγιεινής και του πλυσίματος των χεριών για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, τα KFC ανέστειλαν καμπάνια τους που δείχνει πελάτες τους να γλείφουν τα δάχτυλά τους από απόλαυση.
Σταματούν την καμπάνια «Finger Lickin’ Good».
Με φόντο τις προειδοποιήσεις οργανισμών υγείας ανά τον κόσμο για τη σημασία της προσωπικής υγιεινής και του πλυσίματος των χεριών για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, τα KFC ανέστειλαν καμπάνια τους που δείχνει πελάτες τους να γλείφουν τα δάχτυλά τους από απόλαυση. Σύμφωνα με πληροφορίες, περισσότερα από 160 άτομα υπέβαλλαν παράπονα στη βρετανική ASA για τις συγκεκριμένες διαφημίσεις, με την κατηγορία της «ανευθυνότητας» απέναντι στη δημόσια υγεία.
Η καμπάνια «Finger Lickin’ Good» λανσαρίστηκε σε μία μάλλον ατυχή στιγμή, 2 εβδομάδες πριν, ενώ νέα υλικά ήταν προγραμματισμένα να τρέξουν και τις επόμενες ημέρες. Σε δήλωσή του, εκπρόσωπος της αλυσίδας επιβεβαίωσε την απόφαση διακοπής της ενέργειας: «Νιώθουμε πως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για τη συγκεκριμένη καμπάνια, γι’ αυτό και αποφασίσαμε να τη διακόψουμε προς το παρόν.
Αλλά είμαστε πραγματικά περήφανοι γι’ αυτήν και ανυπομονούμε να την επαναφέρουμε». Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το brand δέχεται αρνητική κριτική για τις διαφημίσεις του: το 2017 έλαβε τον τίτλο για τη διαφήμιση με τις περισσότερες καταγγελίες για το «The Full Chicken», ενώ πέρυσι εισέπραξε και πάλι συστάσεις γιατί το tagline του «What the Cluck» παρέπεμπε στο… «f word».
(Πηγή: TheDrum)