Στην επαναφορά του δημοφιλούς tagline «It’s finger lickin’ good» προχώρησε η KFC, 14 μήνες μετά την παύση της ομώνυμης καμπάνιας, λόγω πανδημίας. Η αλυσίδα έδωσε στη δημοσιότητα τη νέα της καμπάνια, με τίτλο «Your chicken could never» και στόχο να γιορτάσει μαζί με τους λάτρεις των προϊόντων της σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο. Η καμπάνια, με την υπογραφή της Mother, ξεκινά με 2 φίλους, οι οποίοι απολαμβάνουν το κοτόπουλό τους από την KFC, ενώ παρουσιάζει, επίσης, λάτρεις της KFC είτε να γλείφουν τα δάχτυλά τους με μουσική υπόκρουση το τραγούδι του Barry White «You’re the first, the last, my everything», να αποκτούν τατουάζ εμπνευσμένο από το brand και να δημιουργούν outfits με συσκευασίες του. Η καμπάνια λανσαρίστηκε στις 11 Μαΐου, σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και digital, ενώ τρέχουν και OOH ενέργειες. «Με αυτήν την καμπάνια θέλουμε να γιορτάσουμε τους fans μας, οι οποίοι παρέμειναν ακλόνητοι και μας έδειχναν διαρκώς την αφοσίωσή τους», δήλωσε ο Jack Hinchliffe, Marketing Director της KFC σε Βρετανία και Ιρλανδία.

(Πηγή: Campaign)