Στη Βρετανία, στο πλαίσιο social media καμπάνιας και digital ΟΟΗ

Η αλυσίδα εστιατορίων fast food, Kentucky Fried Chicken, στο πλαίσιο της νέας social media καμπάνιας της, ξεκίνησε στη Βρετανία τη δοκιμή μιας σειράς γνωστών slogans που έγιναν διάσημα από δημοφιλή brands, όπως των Marmite, Specsavers και Nike. Σε μια εποχή αυστηρής υγιεινής και κοινωνικής αποστασιοποίησης, το slogan της KFC «It’s Finger Lickin’ Good» μοιάζει ανάρμοστο, ωθώντας το brand να δανειστεί άλλα slogans, όπως «Just do it» της Nike, «Δεν είσαι ο εαυτός σου όταν πεινάς» των Snickers και «Το Red Bull δίνει φτερά» της Red Bull. Τα slogans εμφανίστηκαν στα κοινωνικά δίκτυα της, σε digital OOH, καθώς και στις πλευρές ενός van που διέσχιζε το Κεντρικό Λονδίνο. «Η παύση του αγαπημένου μας slogan δεν ήταν εύκολη υπόθεση, αλλά ήταν το σωστό. Μας λείπει και ανυπομονούμε να το επαναφέρουμε κάποια ημέρα. Στο μεταξύ, όμως, ελπίζουμε οι brand managers της χώρας μας επιτρέπουν να δανειστούμε τα δικά τους για τις επόμενες μια-δύο ημέρες», δήλωσε ο Jack Hinchliffe, Marketing Director της KFC για τη Βρετανία και την Ιρλανδία.

(Πηγή: marketingweek.com)