Μεγάλα δίκτυα ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Τη δύναμη της διαφήμισης για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού επιστρατεύουν τα ισπανικά agencies, ενώνοντας τις δυνάμεις τους. Μια ομάδα από 35 agencies, μεταξύ αυτών γραφεία των κορυφαίων δικτύων όπως BBDO, DDB, Saatchi & Saatchi, Ogilvy και McCann, ανέλαβαν την πρωτοβουλία, σε συνεργασία με ενώσεις marketing, να ευαισθητοποιήσουν τα brands καλώντας τα να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Η ενέργεια #PararParaSeguir, που θα μπορούσε να αποδοθεί ως «σταματάμε για να συνεχίσουμε», έχει ως επικεφαλής το ανεξάρτητο agency PS21 και υποστηρίζεται από τον media partner Reason Why. Καλεί τις εταιρείες να «ξεχάσουν τη σημερινή επιστροφή και να διασφαλίσουν το μέλλον. Είναι στο χέρι μας οι άνθρωποι να καταναλώνουν υπεύθυνα και, κυρίως, από το σπίτι τους. Επειδή, όσο νωρίτερα σταματήσουμε, τόσο νωρίτερα θα συνεχίσουμε».

Το κεντρικό banner της καμπάνιας αναφέρει: «Καλούμε όλες τις μάρκες σε αυτή τη χώρα να ενταχθούν στο κίνημα #PararParaSeguir. Έχει έρθει η στιγμή να σταματήσουμε για να αναλογιστούμε ποιος είναι ο ρόλος μας στην κοινωνία σήμερα και να χτίσουμε τον αυριανό». Η Ισπανία έρχεται δεύτερη σε αριθμό κρουσμάτων στην Ευρώπη, μετά την Ιταλία, με περισσότερα από 17.000 επιβεβαιωμένα περιστατικά.
(Πηγή: Campaign)