«Αγκάθι» στο review οι όροι πληρωμής

Στην Carat του Dentsu Aegis ανέθεσε τελικά τον λογαριασμό της για τα media διεθνώς η Kraft Heinz, μετά το πέρας του παγκόσμιου review που διεξήγαγε, διατηρώντας ως επίσημο media agency της για τις ΗΠΑ το Publicis Groupe. Η Carat αναλαμβάνει τα media της εταιρείας τόσο στον Καναδά, όσο και στις λοιπές διεθνείς αγορές, όπου δραστηριοποιείται, ενώ αναλαμβάνει και τον ρόλο του επικεφαλής στην ανάπτυξη διεθνών projects σε συνεργασία με την ηγετική ομάδα της Kraft Heinz στην Ολλανδία.

Στο μεταξύ, η Carat αναλαμβάνει επίσης μέρος των δραστηριοτήτων της εταιρείας και στη Βραζιλία και, συγκεκριμένα, των brands Quero και Kraft, ενώ το brand Heinz ανατίθεται στο τοπικό πρακτορείο Africa. Η Starcom του Publicis Groupe διατήρησε τον λογαριασμό των media της Kraft Heinz στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, «αγκάθι» κατά τη διάρκεια του review υπήρξαν οι όροι πληρωμών, τους οποίους οι εταιρεία περιόρισε στις 120 ημέρες.

(Πηγή: Ad Age)