H σειρά περιλαμβάνει Αμύγδαλο με και χωρίς προσθήκη ζάχαρης, από 100% ελληνικά αμύγδαλα, Καρύδα, από φυσικό καρπό καρύδας, καθώς και δύο νέες προτάσεις, ρόφημα Φιστίκι από 100% ελληνικό φιστίκι και ρόφημα από Βρώμη & 3 Super Σπόρους – σουσάμι, ηλιόσπορο και ελληνικό κολοκυθόσπορο. Το λανσάρισμα των δύο νέων γεύσεων συνοδεύει νέα επικοινωνία, που παρουσιάζει έναν διαφορετικό τρόπο να απολαμβάνει κανείς όλα τα καλά και τη γεύση των φυσικών καρπών στο ποτήρι του.

Στο τηλεοπτικό σποτ, τα φυτικά ροφήματα δημιουργούνται με επιδεξιότητα και προσεκτικούς χειρισμούς από έναν barista, εκπαιδεύοντας ταυτόχρονα τον θεατή, με δημιουργικό τρόπο και προϊοντικά πλάνα, ως προς τον τρόπο παρασκευής τους. H καμπάνια περιλαμβάνει επίσης outdoor, καταχωρήσεις και digital και φέρει την υ πογραφή της J. Walter Thompson Athens.