Ο Global Head of Social Media Advertising της Η&Μ στο Digital Fashion Forum
Tα brands και οι marketers στην αγορά της μόδας αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και βρίσκονται μπροστά σε πολλές ευκαιρίες.

Τελικά, τα fashion brands αξιοποιούν πραγματικά τη δύναμη του digital; Οι καταναλωτές και η συμπεριφορά τους συνεχώς εξελίσσεται: το πώς και γιατί αγοράζουν και τι νιώθουν ότι είναι «hot» ή όχι. Αυτό που λειτουργεί στις ΗΠΑ, δεν είναι αποτελεσματικό στην Ελλάδα ή στη Σουηδία, ωστόσο υπάρχουν συγκεκριμένα μοτίβα. Προερχόμενος από τη θέση του Global Head of Social Media Advertising στην Η&Μ, ο Adam Jonsson, ιδρυτής σήμερα της εταιρείας Theque marketing, θα μας μεταφέρει σε ένα ταξίδι εμπειριών από retailers και brands.

Στο «ταξίδι» αυτό, θα καταθέσει τις σημαντικότερες marketing τάσεις στον χώρο της μόδας και θα προτείνει λύσεις στα brands και τους marketers, για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική του digital marketing. Το Digital Fashion Forum πραγματοποιείται την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου στο Δαΐς από το Marketing Week και το Fashion Daily και θα αναπτυχθεί πάνω σε τρεις βασικές ενότητες: Wearables, Trends & the Evolution of Fashion, Digital Marketing & the Always-On Consumer και E-Commerce & the Future of Retail. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο www.digitalfashionforum.gr.