Ένας στους δύο καταναλωτές (52%) οι οποίοι προσανατολίζονται στην αγορά νέου αυτοκινήτου επιθυμούν την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος, αναφέρουν τα αποτελέσματα της τελευταίας έκδοσης της παγκόσμιας έρευνας της EY «Mobility Consumer Index», σε δείγμα 13.000 καταναλωτών σε 18 χώρες -μέτρηση η οποία καταγράφεται για πρώτη φορά και μεταφράζεται σε αύξηση 22 μονάδων σε δύο χρόνια.

Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες αποτελούν τον πρωταρχικό παράγοντα που ωθεί τους συμμετέχοντες στην αγορά ηλεκτρικού οχήματος (38%), ενώ οι αυξανόμενοι περιορισμοί και επιβαρύνσεις στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρουσιάζονται, για πρώτη φορά, ως σημαντική ανησυχία (34%). Επίσης, όσοι προσανατολίζονται στην αγορά EV είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν επιπλέον χρήματα με το 88% να δηλώνει ότι θα πλήρωνε περισσότερα και το 35% ότι θα πλήρωνε 20% επιπλέον ή και περισσότερο.

Τέλος, η έρευνα καταδεικνύει ότι, όσοι καταναλωτές κατέχουν ήδη EVs ανησυχούν λιγότερο για την αυτονομία τους μετά τη φόρτιση ή για τις ίδιες τις υποδομές της. Ο κύριος παρακινητικός παράγοντας για την αγορά EV είναι, για 2η συνεχή φορά, η μεγαλύτερη αυτονομία τους, ενώ μόλις 27% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών οχημάτων τρέφουν προβληματισμούς για τις υποδομές φόρτισης, σε σύγκριση με το 36% όσων δε διαθέτουν ηλεκτρικό όχημα.