Τα έσοδα του διαφημιστικού τμήματος της Amazon αυξήθηκαν κατά 19% στο 3ο τρίμηνο του 2024, ξεπερνώντας την αύξηση των λιανικών πωλήσεών της, ανέφερε η εταιρεία στην τριμηνιαία έκθεσή της.
Η Amazon σημείωσε κέρδη ανά μετοχή 1,43 δολάρια και έσοδα 158,9 δισ. δολάρια. «Αν και ήδη έχουμε πολλά διαφημιστικά έσοδα, έχει σημειωθεί μεγάλη άνοδος», δήλωσε ο CEO της Amazon, Andy Jassy, σημειώνοντας πως αυτό οφείλεται σε βελτίωση της συνάφειας των διαφημίσεων και στο optimization.
Παράλληλα, η Amazon, πρόσθεσε δυνατότητες Τεχνητής Νοημοσύνης στη διαφήμιση, με την προσθήκη video και live εικόνων για τους marketers. Επιπλέον, η Amazon κυκλοφόρησε οδηγούς αγοράς με AI καθώς και τον βοηθό πωλήσεων με τη συνδρομή ΑΙ, το Project Amelia, που προσφέρει πληροφορίες για την αύξηση της παραγωγικότητας και των πωλήσεων.
Ο βοηθός αγορών κυκλοφορεί ήδη σε πολλές χώρες, όπως ο Καναδάς, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ωστόσο, ο Jassy ανέφερε πως οι επενδύσεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη «μεταφράζονται» σε αύξηση των κεφαλαιουχικών δαπανών της στα 75 δισ. δολάρια φέτος, ενώ ενδέχεται και ο προϋπολογισμός του 2025 να αυξηθεί.
(Πηγή: Campaign)