Σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz για τον Μάιο

Συγκεκριμένα, οι 7 κατηγορίες που παρουσιάζουν σημαντική αύξηση σε clicks από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τον τελευταίο μήνα είναι οι κλιματιστικά-air condition (127%), αντηλιακή προστασία & μαύρισμα (108%), ανεμιστήρες (335%), ανδρικά μαγιό (189%), σίτες (183%), εντομοαπωθητικά & παγίδες (115%) και σκηνές camping (129%). Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τον Μάιο 3,2 εκατ. επισκέπτες του Skroutz συνέκριναν σχεδόν 10 εκατ. προϊόντα, αύξηση 67,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αξίζει να σημειωθεί ότι, «αγαπημένο» προϊόν του μήνα αναδείχθηκε το LG G3 (16GB).