Υποβολή υποψηφιοτήτων έως 30 Ιουνίου 2020. Με μια νέα, άκρως επίκαιρη ενότητα, με τίτλο «Crisis Publishing», εμπλουτίζονται τα φετινά Digital Media Awards. Η νέα αυτή ενότητα έχει στόχο να επιβραβεύσει και να αναδείξει όσους, εν μέσω της κρίσης, ξεχώρισαν για το περιεχόμενο που δημιούργησαν και τις διαφημιστικές υπηρεσίες που παρείχαν. Παράλληλα, στο πλαίσιο αυτό, η […]

Υποβολή υποψηφιοτήτων έως 30 Ιουνίου 2020.

Με μια νέα, άκρως επίκαιρη ενότητα, με τίτλο «Crisis Publishing», εμπλουτίζονται τα φετινά Digital Media Awards. Η νέα αυτή ενότητα έχει στόχο να επιβραβεύσει και να αναδείξει όσους, εν μέσω της κρίσης, ξεχώρισαν για το περιεχόμενο που δημιούργησαν και τις διαφημιστικές υπηρεσίες που παρείχαν. Παράλληλα, στο πλαίσιο αυτό, η υποβολή υποψηφιοτήτων παρατείνεται έως και τις 30 Ιουνίου, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να διεκδικήσουν μια διάκριση στις 5 ενότητες των βραβείων:

1. Ανάπτυξη & Διαχείριση Περιεχομένου
2. Εμπειρία του Αναγνώστη
3. Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing
4. Υπηρεσίες προς τους Διαφημιζόμενους
5. Crisis Publishing

Υπενθυμίζεται ότι και φέτος, στην 7η διοργάνωσή τους, η κριτική επιτροπή των DIME Awards απαρτίζεται από την «πρώτη γραμμή» του ελληνικού Digital, με Πρόεδρο για το 2020 την Helen Konstantopoulos, Vice President, International Circulation & Development των The New York Times. Περισσότερες πληροφορίες και υποβολή υποψηφιοτήτων στο https://www.digitalmediaawards.gr/.