Η πρώτη σχετική καμπάνια έγινε από την Oral-B

Η πρώτη καμπάνια με το νέο προϊόν του Twitter έγινε από το brand της Oral-B για τον διαφημιζόμενο P&G και με τη συνεργασία του Media Agency Starlink. H παρουσιάστρια Μαρία Ηλιάκη καλούσε τους χρήστες να διαλέξουν τι σημαίνει για εκείνους ένα λαμπερό χαμόγελο, μεταξύ των απαντήσεων #Ομορφιά και #Αυτοπεποίθηση. Στα αποτελέσματα της καμπάνιας, οι συντελεστές αναφέρουν cost per unique engagement 75% χαμηλότερο από το benchmark του μέσου και engagement rate 80% υψηλότερο.

«Με τα Conversational Ads, o χρήστης έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με περισσότερους τρόπους με το brand, το οποίο τελικά κερδίζει επιπλέον προβολή χωρίς επιπλέον κόστος, επιτυγχάνοντας υψηλότερο ROI», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Επίσης, τα Conversational Ads δίνουν την ευκαιρία στα brands να ξεκινήσουν μια ουσιαστική συζήτηση με τους χρήστες.

Tόσο το Twitter όσο και η Μαρία Ηλιάκη, που επέλεξε για την καμπάνια της η Oral-B, εκπροσωπούνται αποκλειστικά από την httpool. Το συγκεκριμένο format προβολής είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στο Twitter. Η httpool είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο διαφήμισης στις αγορές της Κεντρικής – Ανατολικής Ευρώπης και της Ασίας. Eίναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος επιλεγμένων τοπικών και παγκόσμιων συνεργατών όπως το Twitter, το LinkedIn, το WeTranfer και άλλων.