Σε συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση της έκθεσης τάσεων What’s Next 2023, στελέχη της πλατφόρμας TikTok υποστήριξαν ότι «στο TikTok, οι κοινότητες είναι το νέο δημογραφικό». Οι διαφημιζόμενοι παροτρύνονται να εγκαταλείψουν τα παραδοσιακά κοινά και να ασπαστούν την ευρεία γκάμα μικροκοινοτήτων που απαντώνται σε τέτοιες πλατφόρμες.
Σύμφωνα με το Marketer’s Toolkit του WARC, μολονότι το 74% των ερωτηθέντων εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα βασικά δημογραφικά στοιχεία όταν στοχεύει ακροατήρια, τα brands πλέον λαμβάνουν υπ’ όψιν και την υπερίσχυση των online κοινοτήτων και το 66% των διαφημιζομένων δήλωσε ότι σχεδιάζει να αυξήσει την επένδυση στη στόχευσή τους. Αυτό ίσως απαιτήσει περισσότερες platform-agnostic στρατηγικές media, καθώς οι καταναλωτές, ιδίως της Gen Z, τείνουν να κινούνται σε διάφορες πλατφόρμες.
Η έκθεση του TikTok επικεντρώνεται σε 3 βασικές συστάσεις προς τους διαφημιζόμενους: να χρησιμοποιούν το TikTok για την οικοδόμηση αξιοπιστίας, ιδίως μέσα από έμπιστους creators, να κινητοποιούν το κοινό να πραγματοποιήσει αγορά «φτιάχνοντάς του τη διάθεση» και να συμμετέχουν σε πολιτιστικές δραστηριότητες που έχουν σημασία για τις κοινότητες.
(Πηγή: WARC)